2012. feb 22.

2012

írta: Dothy
2012

"Köszöntelek benneteket. Jézus Krisztus vagyok, ahogy annak idején ismertetek, csak most már, mint szellemi létező segítem utatokat a fejlődésben. Azért vállalkoztunk erre a nagyszerű munkára, hogy felkészítsük azokat az embereket, akik érdemesek és készek arra, hogy Földetekkel együtt egy magasabb létsíkra, egy kitágultabb tudatállapotba léphessenek. Mivel ennek hamarosan eljön az ideje, s bizony már jó néhány információt megkaptatok, mégis úgy érzem, szükség van egy kulcsfontosságú könyvre, mely leírja a változások pontos kimenetelét, s felkészíti az arra érdemeseket.

Ez a könyv, amit a kezedben tartasz nem egy hétköznapi írás. Talán még nem érted teljesen, de ez lehet a kulcsa fejlődésednek, lehet az ajtó, amin keresztül belépsz egy magasabb tudatállapotba. Nem készült még olyan könyv a Földön, mely pontosan leírja a változásokat. Ezért kérlek, tekintsd úgy ezt a művet, mint valami útmutatót, ha kell, mint valami bibliát. (nevet)

Ha végig olvasod, talán több leszel általa. Ha megérted mi zajlik körülötted a világ számtalan pontján, megérted azt is, ez a játszma sokkal távolabbra nyúlik, mint azt ti földi halandók gondolnátok. Én is éltem közöttetek. Bár sokaknak nem világos, nem csak egyetlen megtestesülésem volt Földeteken. Most is jelen vagyok, hogy segítsem az arra érdemeseket, akik felnyitják szemüket, s meglátják magukban a fényt, mely az isteni jelenléte. Csupán most nem fizikai valómban vagyok jelen. Ezért kérlek, ne is keressetek, mert most már a szívetekben élek, a szeretetetek által."

Folytatás:

Dorothy: Dimenzióváltás, Avagy Jézus Krisztus útmutatásai az átlényegülés kapujában című könyvben.

 

Szólj hozzá